16
Korduma kippuvad küsimused (KKK).
• Kui kaua võtab aega kaarde tootmine?
Kaardi tootmisaeg on 3 tööpäeva alates korrektse tellimuse esitamisest ja makse laekumisest.
• Kui kaua kaardid kehvad?
o Töötaja isikustatud kaart kehva Ees isikukoodiga isikule - kehvusega 5 aastat.
o Töötaja isikustatud kaart Ees isikukoodita isikule - kehvusega 6 kuud.
o Külaliskaart - tähtajatu.
• Kust ja millal saan käe „Tulen kontorisse järele“ tellimuse?
Peale kaarde komplekteerimist saadetakse Teie poolt sisestatud meilile info, et järgmisest
tööpäevast on kaardid käe saadavad meie Keevise tn 11 (Tln) kontori administraatorilt.
• Kas kaardid on võimalik käe saada ka mõnest teisest Hansabi kontorist?
Ei. „Tulen ise järele“ transpordi viisi valiku puhul saab kaardid käe vaid meie Tallinna (Keevise
11) kontori administraatorilt.
• Tellisin kaardid kulleriga pakiautomaa. Kui kiirelt kaardid käe saan?
Me ei saa mõjutada kullerrma tarnekiirust. Tavapäraselt peaks paki automaa saabumise
teavitus tulema kuni ühe nädala jooksul peale tellimuse valmimise teavitust.
• Ma ei jõudnud järgi pakiautomaa tellitud pakile. Mis nüüd saab?
Esmalt võtke ühendust valitud teenuspakkujaga (DPD, Omniva). Kui nad pole pakki meile veel
tagastanud, saavad nad selle tõenäoliselt uues automaa suunata. Olukorras, kus pakk
meile tagasi jõuab, on variant tulla sellele ise Keevise 11 kontorisse järgi või maksta uus
poskulu ja saadame selle uues soovitud automaa.
• Kas saan raamatupidamise jaoks arve?
Jah. Arve saadetakse eraldi ja see võib võa mõned päevad aega. Kui juhtub, et arvet pole ka
nädal peale tellimuse käe saamist, võa ühendust helk@hansab.ee (kirjutada juurde
tellimuse number)
• Tegin arvega tellimuse ning tegin kohe ülekande, kuid süsteem näitab staatuseks
„Maksmata“.
Maksete laekumine võib võa süsteemide vahel aega ja selline staatus on ootuspärane.
Hiljemalt maksele järgneva päeva lõunaks peaks staatus korrektse makse puhul muutuma.
• Tellisin kaardid ja märkisin tasumise pangalingiga, kuid makse jäi pooleli. Kas saan kuidagi
antud makse juurde tagasi pöörduda?
Jah. Selleks tuleb olla „Telli kaarte“ vaates, otsida üles soovitud tellimus. Rea parempoolses
küljes on vaja vajutada „Jätka maksega“.
• Tellisin kaardid eemakse alusel, kuid pole saanud siiani ühtegi arvet, mille alusel tellimuse
eest tasuda. Millal selle saan?
Eemakse tasumiseks tuleb alla laadida tellimuse kinnitus ja selle alusel tasuda eemakse.
Selleks tuleb olla „Telli kaarte“ vaates, otsida üles soovitud tellimus. Rea parempoolses küljes
on vaja vajutada „Lae alla tellimuse kinnitus“.
• Nupp/link „Lae alla tellimuse kinnitus“ ei toimi.
Soovitame esmalt värskendada veebilehitsejat (vajutada korraga klaviatuuri kombinatsioon
Ctrl Shi R) ja kui see ei aita, vahetada veebilehitsejat (nt FireFoxi asemel proovida Chrome)
ja kontrollida, kas pop-up teavitused on lubatud. Kui probleem on jätkuv, võa ühendust
helk.help@hansab.ee
• Mul on mitu eevõtet, kuid sisse logides näen ainult ühte.
Eevõtet saab lisada, kui paremalt ülevalt valida „Registreeri teine eevõte“
• Töötaja töötab mitmes ehituseevões. Kas tal peab olema siis mitu ehituskaar?
Ei. Piisab, kui töötajal on üks kaart.